Excesele angajatilor reprezinta, in medie, 30% din costurile de telefonie ale unei companii, arata o analiza realizata de Lasting Software, firma specializata in dezvoltarea de software.

Pentru a stabili excesele angajatilor in ceea ce priveste convorbirile telefonice, firma a dezvoltat un produs ce analizeaza o serie de parametri care variaza de la o organizatie la alta: durata convorbirii, costul aferent, destinatia apelului (identificarea apelurilor catre numerele de telefon nationale, internationale sau numere speciale), interesul convorbirii (personal sau de serviciu) precum si intervalul orar in care au loc apelurile.

“Cea mai mare reducere de cost realizata prin limitarea exceselor angajatilor s-a obtinut in cazul unei institutii publice, unde valoarea facturii lunare s-a diminuat cu 60%, in conditiile in care media este de 30%. Bineinteles, volumul economiilor variaza de la o organizatie la alta, in functie de comportamentul efectiv al angajatilor, domeniul de activitate si politica interna. Printr-o gestiune corecta a acestor costuri, companiile pot economisi zeci de mii de euro pe an”, declara Dan Pascu, director solutii in cadrul IT Lasting Group, un grup de firme din care face parte si Lasting Software

Excesele angajatilor pot fi semnalate prin alerte, alarme online si rapoarte lunare offline specifice. Pe langa o serie de rapoarte predefinite, pot fi implementate diverse filtre si raportari cu un grad ridicat de personalizare. Spre exemplu, pot fi realizate clasamente interne la nivel departamental sau individual.

"Topurile au un rol psihologic important: angajatii se feresc de primele pozitii, ceea ce determina un auto-control ridicat cu efecte garantate in buget. Mai mult, cu ajutorul acestor instrumente de control, organizatiile pot include in pachetul de beneficii pentru angajati alocarea unui buget pentru convorbiri personale, atat de pe extensie, cat si pe de pe telefonul mobil", spun reprezentantii firmei.

Cele mai multe din convorbirile in interes personal sunt efectuate de pe telefonul fix, indeosebi acolo unde exista extensii, deoarece, in absenta unui software specializat, nu poate fi generata o lista a convorbirilor pentru fiecare interior in parte.

Convorbirile in roaming inregistreaza cele mai mari costuri pentru companii. De altfel, o singura sesiune de transfer de date in roaming efectuata de un angajat a generat un cost de 1.900 de lei, mai arata analiza firmei.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri