Omnilogic a anuntat ca valoarea cifrei de afaceri prognozata pentru anul in curs se va ridica la echivalentul a peste 162 milioane dolari, in crestere cu 35% fata de 2004, informeaza un comunicat al companiei. Din aceasta valoare, aproximativ 100 -110 milioane dolari au reprezentat vanzari interne (distributie traditionala), diferenta de pana la 162 milioane dolari fiind realizata in cadrul unor proiecte locale sau regionale, impreuna cu parteneri externi.
Omnilogic estimeaza ca profitul pe 2005 se va tripla fata de nivelul anului 2004. Peste 90% din vanzari a fost realizata cu furnizorii traditionali: IBM, Hewlett-Packard, Dell, SUN, Cisco, Nortel, Lexmark etc. Cel mai dinamic sector a fost cel al vanzarilor indirecte de produse si servicii cu valoare adaugata (value-add distribution), mai ales in contextul in care sectorul public a fost mult sub nivelul anilor trecuti.

"Trebuie sa recunoastem, insa, ca intarirea monedei nationale in 2005, atat fata de dolar, cat si fata de euro, a avut o influenta puternic favorabila asupra profitabilitatii afacerilor din IT&C pe piata interna, in masura in care majoritatea covarsitoare a componentelor si produselor din piata provin din import, deci vanzarile locale in lei au generat mai multi dolari sau euro pentru plata furnizorilor externi", a sustinut Gabriel Marin, Managing Director Omnilogic. Acesta considera ca o parte a actorilor specializati vor iesi din piata IT sau se vor reorienta spre alte afaceri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri