Omnilogic estimeaza ca profitul pe 2005 se va tripla fata de nivelul anului 2004. Peste 90% din vanzari a fost realizata cu furnizorii traditionali: IBM, Hewlett-Packard, Dell, SUN, Cisco, Nortel, Lexmark etc. Cel mai dinamic sector a fost cel al vanzarilor indirecte de produse si servicii cu valoare adaugata (value-add distribution), mai ales in contextul in care sectorul public a fost mult sub nivelul anilor trecuti.

"Trebuie sa recunoastem, insa, ca intarirea monedei nationale in 2005, atat fata de dolar, cat si fata de euro, a avut o influenta puternic favorabila asupra profitabilitatii afacerilor din IT&C pe piata interna, in masura in care majoritatea covarsitoare a componentelor si produselor din piata provin din import, deci vanzarile locale in lei au generat mai multi dolari sau euro pentru plata furnizorilor externi", a sustinut Gabriel Marin, Managing Director Omnilogic. Acesta considera ca o parte a actorilor specializati vor iesi din piata IT sau se vor reorienta spre alte afaceri.