Pornit initial cu un numar de 110 magazine, business-ul Mic.ro si-a inceput activitatea cu o solutie software furnizata de compania Magister, care ofera solutii complete hard-soft pentru magazine de retail mic si mediu, individuale sau in retea, completate de un set de servicii post-implementare.
Compania a pus la dispozitia lantului Mic.ro un sistem integrat de management de magazin, concretizat printr-o componenta hardware (sisteme POS, cititoare de coduri de bare, solutii de cantarire, imprimante fiscale, statii de lucru), una software – prin brandul propriu de programe de management de magazin, SmartCash RMS – si o componenta de training si transfer de know-how pe segmentul retail-ului mic si mediu. (Cititi mai multe aici.)
Din aceasta toamna insa, solutia a fost inlocuita de sistemul informatic integrat Charisma.
"Am dorit sa propunem pietei romanesti o alternativa la comertul importat copy-paste din alte regiuni ale Europei fara a tine cont de modul cultural si traditional in care romanii interactioneaza cu marfa. In mod curent, in lantul Mic.ro sunt generate zilnic peste 4 milioane de tranzactii", a declarat Dan Ionescu, managing partner Mic.ro.
In cadrul proiectului a fost inclusa si o sesiune de training destinata utilizatorilor, sesiune care s-a realizat in paralel, pe 20 magazine-scoala, si care a presupus scolarizarea a 200 de operatori din magazine pentru utilizarea sistemului.
Pana la sfarsitul anului 2010, Charisma va functiona in toate cele 300 de magazine Mic.ro (deschise si in curs de deschidere).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: