Yahoo avertizeaza ca veniturile vor continua sa scada in primul trimestru al acestui an, deoarece site-urile companiei pierd trafic in favoarea Google si Facebook, iar parteneriatul pe cautare online cu Microsoft nu da rezultate imediate, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Veniturile Yahoo au scazut cu 12% in perioada octombrie-decembrie 2010, la 1,5 miliarde de dolari, al treilea trimestru consecutiv de declin. Profitul net a urcat insa de doua ori, de la 153 milioane de dolari la 312 milioane de dolari.

Directorul general al companiei, Carol Bartz, aflata de doi ani la sefia Yahoo, se confrunta cu presiuni tot mai dure din partea investitorilor sa readuca portalul, odata dominant pe internet, intr-o pozitie de forta in industria online.

Bartz a promis investitorior ca veniturile vor reveni pe crestere in a doua jumatate a acestui an, odata ce parteneriatul cu Microsoft va incepe sa se faca simtit.

Actiunile Yahoo au scazut cu 2% dupa anuntarea rezultatelor. Compania a anuntat totodata cea de-a doua runda de disponibilizari din ultimele sase saptamani, renuntand la inca 1% din angajati.

Pe de alta parte, gigantul Google pregateste pentru 2011 cea mai mare campanie de angajari derulata vreodata de companie.

Yahoo incearca sa reduca costurile si sa inscrie din nou veniturile pe o panta ascendenta, dar conducerea companiei a fost contestata marti de un analist, care a subliniat ca progresul cu care se lauda directorii este contrazis de veniturile in scadere.

"Nu voi retrage afirmatia ca Yahoo castiga avant", s-a aparat Bartz, facand referire la noi functii si produse ale platformei de cautare pe internet si la parteneriatul incheiat in octombrie cu Microsoft pentru serviciile de advertising in Statele Unite si Canada.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri