Promotia se desfasoara in aceasta luna si este valabila pentru toti clientii care achizitioneaza orice serviciu nou de televiziune digitala, internet sau telefonie, precum si pentru cei care aleg sa treaca de la televiziunea analogica la cea digitala, pentru contractele semnate pe o perioada de un an. Oferta este disponibila atat pentru clientii existenti, cat si pentru clientii noi.

Unul dintre principalele motive pentru care tot mai multi operatori se orienteaza catre vanzarile pe internet sunt costurile mai mici fata de vanzarile de produse prin intermediul unor consultanti.

Strategia UPC nu este una noua pe piata locala, Romtelecom promovand de anul trecut din ce in ce mai mult achizitia de servicii online, in fiecare luna operatorul oferind diferite produse ori servicii gratuit. De altfel, conducerea companiei controlata de grecii de la OTE isi propusese la inceputul anului trecut ca aproximativ 5% din vanzarile de servicii sa fie generate de magazinul online.

INTERVIU: Cum se lupta Romtelecom sa vanda servicii pe online

INTERVIU: Cum se lupta Romtelecom sa vanda servicii pe online

Citeste si:

UPC Romania a inregistrat in primele noua luni din 2010 afaceri de 91,8 milioane de euro.

La finalul lui septembrie anul trecut, compania inregistra 1.554.200 de abonamente (unitati generatoare de venituri) pentru serviciile de televiziune, internet si telefonie fixa, mai putin cu 84.000 fata de aceeasi perioada din 2009.

Operatorul avea la sfarsitul trimestrului al treilea 1.156.000 de clienti de televiziune, 142.200 de utilizatori de telefonie fixa si 256.000 de clienti de internet.