Grupul Vodafone va lansa un nou serviciu, care va permite clientilor sa asculte si sa selecteze muzica dorita prin intermediul telefoanelor mobile, ca parte a strategiei de impulsionare a veniturilor obtinute din alte domenii decat apelurile telefonice. Cea mai mare companie de telefonie mobila de pe plan mondial in functie de vanzari a semnat un contract cu Sony NetServices pentru produsul Vodafone Radio DJ, care va oferi servicii personalizate de radio pe care clientii le vor putea accesa de pe telefoanele 3G si de pe computere. „Clientii vor avea acces la sute de mii de melodii, noi sau mai vechi, detinute atat de cele mai mari companii din domeniu, cat si de unele firme mai mici“, informeaza Vodafone.

Prin diversificarea produselor oferite, Vodafone incearca sa recupereze o parte din fondurile de miliarde de dolari investite in dezvoltarea serviciilor 3G, in contextul in care preturile pentru apelurile-voce sunt in continua scadere.

Potrivit Vodafone, noul serviciu va oferi clientilor posibilitatea personalizarii canalelor radio ascultate. Astfel, in cazul in care un abonat arata ca nu-i place o piesa si apasa tasta corespunzatoare, canalele radio vor exclude acel tip de melodie din programele viitoare.

Citeste si:

Clientii care vor beneficia de acest serviciu vor plati o taxa lunara pentru acces nelimitat, atat de pe telefonul mobil, cat si de pe computer.

In urmatoarele luni, serviciul va fi lansat in Marea Britanie, Franta, Germania, Spania, Italia si Portugalia, urmand ca, pana la sfarsitul anului, serviciul sa fie disponibil in 20 de state.