Carrefour a consemnat anul trecut o crestere de 6,1% a vanzarilor, atingand 83,71 miliarde de euro, arata un comunicat al grupului francez. Cele mai mari vanzari au fost inregistrate de Franta, cu aproape 40 de miliarde de euro, avansul fata de 2004 fiind de 1,2%. In restul Europei, vanzarile au crescut cu 6,4%, pana la 31,2 miliarde de euro. Pentru aceasta regiune, cele mai importante vanzari au fost consemnate de Spania, cu 13,1 miliarde de euro, la polul opus situandu-se Elvetia, cu 500 de milioane de euro. Cele mai importante ritmuri de crestere au fost insa obtinute pe pietele din America Latina, de 28%, si Asia, de 20%, in ambele cazuri valoarea vanzarilor plasandu-se in jurul a 6,2 miliarde de euro. Carrefour si-a majorat suprafata centrelor comerciale cu 1,5 milioane metri patrati, atat prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea unor spatii deja existente. Numarul lor a crescut cu 1.394 de unitati, ajungand la 12.055 unitati.