Unilever a inregistrat o crestere valorica a vanzarilor de 4,3%, respectiv in volum cu 2,5%. In plus, preturile au raportat un avans de 1,8%.

“Aceste rezultate au fost obtinute in contextul in care preturile materiilor prime sunt in crestere, increderea consumatorilor este scazuta, iar pietele pe care activam sunt foarte concurentiale. Am continuat sa obtinem cresteri ale volumelor vandute, desi la o rata ceva mai scazuta decat in trimestrele recente, in urma actiunilor de actualizare a preturilor si ca urmare a ritmului lent in care evolueaza pietele dezvoltate”, a declarat Paul Polman (foto), CEO Unilever.

Unilever este prezent pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.

Citeste si:

Compania detine o fabrica la Ploiesti si are in portofoliu marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca si Lipton.