Cel mai mare retailer din Marea Britanie, Tesco, intentioneaza sa-si extinda activitatea pe piata din Statele Unite la inceputul anului viitor, informeaza BBCNews.

Retailerul britanic va investi in fiecare an aproximativ 250 de milioane de lire sterline (435 de milioane de dolari) pentru a deschide mai multe magazine pe piata americana. Potrivit oficialilor companiei primul magazin va fi deschis pe coasta de vest, in timp ce Terry Leahy a descris aceasta strategie ca fiind una “foarte incitanta pentru intregul grup”.

Compania si-a consolidat veniturile indeosebi in urma procesului de extindere internationala, insa mutarea pe cea mai mare economie a lumii va reprezenta o continuare fericita a strategiei de intrare pe piata de retail din China.

Citeste si:

“Statele Unite reprezinta cea mai mare economie din intreaga lume, cu o rata de crestere economica consistenta, si, totodata, cu un mediu de retail complex si sofisticat. Am analizat cu atentie aceasta piata in ultimii ani si am ajuns sa avem mare incredere in potentialul oferit de consumatorii americani,” a adaugat Terry Leahy.

In ultimii ani Tesco s-a extins rapid in Europa de Est si in Asia. In Europa de Est Tesco detine 194 de magazine in Polonia, Cehia, Slovacia si Ungaria si intentioneaza sa creasca numarul acestora.

Mai mult, pe continentul asiatic Tesco detine 200 de magazine in China, Japonia, Thailanda, Malaiezia si Coreea de Sud, iar analistii preconizeaza o sporire a operatiunilor din aceasta regiune, pentru acest an.