Cel mai mare retailer din Marea Britanie, Tesco, intentioneaza sa-si extinda activitatea pe piata din Statele Unite la inceputul anului viitor, informeaza BBCNews.

Retailerul britanic va investi in fiecare an aproximativ 250 de milioane de lire sterline (435 de milioane de dolari) pentru a deschide mai multe magazine pe piata americana. Potrivit oficialilor companiei primul magazin va fi deschis pe coasta de vest, in timp ce Terry Leahy a descris aceasta strategie ca fiind una foarte incitanta pentru intregul grup.

Compania si-a consolidat veniturile indeosebi in urma procesului de extindere internationala, insa mutarea pe cea mai mare economie a lumii va reprezenta o continuare fericita a strategiei de intrare pe piata de retail din China.

Statele Unite reprezinta cea mai mare economie din intreaga lume, cu o rata de crestere economica consistenta, si, totodata, cu un mediu de retail complex si sofisticat. Am analizat cu atentie aceasta piata in ultimii ani si am ajuns sa avem mare incredere in potentialul oferit de consumatorii americani, a adaugat Terry Leahy.

In ultimii ani Tesco s-a extins rapid in Europa de Est si in Asia. In Europa de Est Tesco detine 194 de magazine in Polonia, Cehia, Slovacia si Ungaria si intentioneaza sa creasca numarul acestora.

Mai mult, pe continentul asiatic Tesco detine 200 de magazine in China, Japonia, Thailanda, Malaiezia si Coreea de Sud, iar analistii preconizeaza o sporire a operatiunilor din aceasta regiune, pentru acest an.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri