"Chiar si in perioade de criza, oamenii vor sa se rasfete. Nu vedem semne de scadere a cererii in Europa sau America. Lumea luxului nu se supune acelorasi reguli", a afirmat Carcelle, la inaugurarea unui magazin Louis Vuitton in Singapore.

Carcelle a spus ca LVMH va deschide mai putine magazine dar le va extinde pe cele existente, deoarece "retailul de lux trebuie sa fie o experienta a luxului".

Japonia este cea mai mare piata a produselor de lux din lume, iar principala clientela este formata din chinezi, care fac intens cumparaturi cand calatoresc in Singapore, Hong Kong, Macao si Paris, a spus Carcelle.

Citeste si:

Vanzarile de bunuri de lux din China sunt asteptate sa creasca cu 18% pe an, la 180 miliarde yuani (28,2 miliarde dolari), in perioada 2010-2015, potrivit companiei de consultanta McKinsey.

In primul semestru, profitul net al LVMH a crescut cu 25%, la 1,31 miliarde de euro.