Compania olandeza, lider pe piata europeana, a inregistrat insa o scadere a volumului de vanzari in Polonia si Grecia, informeaza Mediafax.

Pe piata elena, masurile guvernamentale de austeritate continua sa afecteze cererea de consum, ceea ce a condus la un declin cu un ritm ridicat de o singura cifra, in trimestrul al treilea.

Grupul a obtinut cele mai slabe rezultate in Europa de Vest, unde volumul a scazut cu 1,7%, din cauza conditiilor meteo nefavorabile din iulie si august si a incertitudinilor economice.

Scaderi ale volumului de vanzari au avut loc in Marea Britanie, Franta, Olanda si Spania, iar in Italia a avut loc o crestere usoara.
In regiunea Americilor, volumul vanzarilor a urcat cu 0,9%, iar in Africa si Orientul Mijlociu cu 6%.

Citeste si:

La nivel de grup, volumul vanzarilor de bere a crescut cu 2,7%, respectiv cu 2,2% in termeni comparabili.

Analistii intervievati de Reuters anticipau un declin de 0,2% al volumului.

Veniturile Heineken au avansat cu 0,6%, la 4,65 miliarde euro, in timp ce analistii se asteptau la 4,51 miliarde de euro.