Primele cafenele vor fi inaugurate in Mumbai si New Delhi, cele 50 de locatii urmand sa fie gata pana la sfarsitul lui 2012, potrivit AdAge.

Printre rivalii companiei se numara Barista Coffee, o filiala a Lavazza si Cafe Coffee Day, detinut de Amalgamated Bean Coffee Trafing. Consumul de cafea al tarii s-a dublat in ultimul deceniu si a inregistrat 108 milioane litri in anul 2010.

Starbucks vrea sa mareasca ritmul de dezvoltare din regiunea Asia Pacific, unde veniturile au crescut cu 38% in ultimul trimestru din 2011.

Guvernul Indiei i-a conditionat pe reprezentatii Starbucks sa-si achizitioneze materia prima de la producatori interni, in cazul care compania detine 51% din parteneriat . Astfel lantul de cafenea va primi boabele de cafea de la o subsidiara a conglomeratului Tata Global, Tata Coffee.

Citeste si:

Banca mondiala prevede o crestere economica de 6,5% petru India in anul 2012, a doua ca marime dupa China .

Vanzarile Starbucks din Statele Unite sunt pe un trend descendent, inregistrand o cota de 70% in anul fiscal 2011.

Compania vrea sa deschida primul restaurant din Costa Rica in luna mai si va deschide alte locatii in America Centrala, inclusiv in Salvador si Guatemala.