Profitul Wal-Mart, cel mai mare retailer la nivel global, a scazut cu 4,2% in anul fiscal incheiat in ianuarie, la 15,7 miliarde de dolari, de la 16,4 miliarde de dolari in anul anterior, cand rezultatele au inclus un castig de un miliard de dolari din vanzarea unor operatiuni, informeaza Mediafax.
Veniturile au urcat cu 6%, de la 422 miliarde de dolari la 447 miliarde de dolari, potrivit raportului financiar al grupului.

In trimestrul al patrulea, profitul Wal-Mart a scazut cu 15%, de la 6,06 miliarde de dolari in perioada de trei luni incheiata in ianuarie 2011 la 5,16 miliarde de dolari in intervalul noiembrie 2011-ianuarie 2012, dupa ce politica grupului de a se concentra pe preturi reduse a afectat marjele.

Rezultatele au fost usor sub asteptarile analistilor consultati de Bloomberg.

Directorul general al Wal-Mart, Mike Duke, lucreaza la reducerea costurilor grupului, pentru a mentine preturile scazute, intrucat cumparatorii cu venituri reduse sunt afectati de rata ridicata a somajului.

"Nu este cel mai bun rezultat, dar sunt intr-o situatie mai buna decat in urma cu 12 luni. Revenirea la modelul de baza este o strategie castigatoare, dar va dura o perioada", a afirmat Natalie Berg, analist la compania Planet Retail.

Veniturile totale in ultimul trimestru au urcat cu 6%, la 123,2 miliarde de dolari. Vanzarile la magazinele din SUA deschise de cel putin un an au urcat cu 1,5%, a doua crestere din ultimele zece trimestre.

Sursa foto: Flickr

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri