Numarul falimentelor corporatiste a crescut cu 6,4 procente, in luna februarie, in Japonia, comparativ cu luna februarie a anului trecut, ajungand la 777 cazuri, valoarea datoriilor acestor companii reducandu-se insa, comparativ cu anul trecut.
Cresterea falimentelor companiilor survine unei reduceri de 3,7 la suta din luna ianuarie, comparativ cu luna decembrie, indica agentia privata de cercetare a creditelor Teikoku Databank Ltd.

Potrivit Rompres luna februarie marcheaza a cincia luna in decurs de un an, in care numarul falimentelor printre companii sare peste 700, acest fapt ilustrand un trend usor crescator.

Valoarea totala a debitelor companiilor falimentare in cauza s-a redus cu 37 procente, in februarie, ajungand la 325,3 miliarde yeni (2,73 miliarde dolari sau 2,29 miliarde euro), cifra care se constituie in cea mai redusa valoare din anul fiscal care se va incheia la finele lunii in curs. in luna ianuarie, pasivele s-au cifrat la 516 miliarde yeni (4,34 miliarde dolari sau 3,64 miliarde euro).

Numarul falimentelor companiilor japoneze a crescut cu 4,6 la suta in noiembrie, comparativ cu perioada similara a anului 2004, ajungand la nivelul de 1.114 cazuri, in timp ce datoriile lasate de acestea s-au majorat cu 86,1 la suta. Pasivul in urma falimentelor din noiembrie s-a ridicat la 808,270 miliarde yeni (6,735 miliarde dolari), in mare parte din cauza falimentelor unei mari companii imobiliare, potrivit firmei de statistica Tokyo Shoko.

Indicele preturilor de consum s-a majorat in Japonia pentru a treia luna consecutiv, in ianuarie, nucleul nevolatil al preturilor de consum inregistrand o majorare de 0,5 procente, fata de ianuarie 2005, aceste cifre sugerand un trend al iesirii tarii din perioada de opt ani de deflatie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri