Compania L'Oral, jucatorul numarul unu in sectorul cosmeticelor, va achzitiona lantul de magazine britanice Body Shop in schimbul sumei de 652 milioane lire sterline ( circa 940 millioane euro), scrie The Guardian.
Oficialii L'Oral au declarat ca a obtinut din partea fondatorilor Body Shop, Gordon si Anita Roddick, precum si din partea ansamblului administratorilor Body Shop, "angajamentul lor irevocabil de a oferi titlurile".

In urma achizitiei Body Shop, L'Oreal isi va mari reteaua de distributie cu 2.000 de magazine, situate in peste 15 tari.

"Aceasta achizitie va intari portofoliul marcii L'Oral, cu o marca foarte complementara, in privinta identitatii si valorilor de prim rang. L'Oral se angajeaza sa respecte aceste valori", a subliniat grupul francez.

Aceasta achizitie nu este o surpriza. L'Oral si-a exprimat aceste intentii inca din 23 februarie, cand a informat ca studiaza posibilitatea acestei achizitii. in acest fel, L'Oral isi va consolida prezenta in sectorul distributiei.

The Body Shop, cunoscut din anul 1976 pentru sapunurile sale de fructe si prin opozitia fata de experimentele pe animale, detinea 2.085 magazine in 54 de tari pe tot globul, la finele lunii august a anului trecut, realizand o cifra de afaceri de 419 milioane de lire (603 milioane euro) in exercitiul financiar incheiat la sfarsitul lunii februarie 2005.

Principalele piete ale grupului sunt in Marea Britanie si Statele Unite ale Americii. incepand cu anul trecut, Body Shop a intrat si in Rusia si Iordania.

Fondatorii grupului Body Shop, Gordon si Anita Roddick, detin 19,2 la suta din capital si sunt membri neexecutivi ai consiliului de administratie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri