In 2005, Lufthansa si-a majorat profitul operational cu 50,7 la suta, la 577 milioane euro. O usoara majorare a capitalului, cu 1,8 miliarde de euro, a fost, ca si in anii anteriori, finantata in totalitate din cash-flow-ul companiei, care a crescut cu patru la suta, ajungand astfel la doua miliarde de euro.
       
In anul financiar 2006, Comitetul Executiv Lufthansa se asteapta la rezultate operationale cel putin la nivelul celor din anul precedent. Acesta are ca obiectiv realizarea, pe termen mediu, pana in 2008, a unui profit operational de un miliard de euro.
       
"Am avut planuri ambitioase in 2005 si am realizat chiar mai mult decat ne-am propus in ciuda cresterii preturilor la combustibili", a declarat presedintele Lufthansa, Wolfgang Mayrhuber, prezentand rezultatele grupului intr-o conferinta de presa organizata la Frankfurt.
       
Actionarii vor avea, de asemenea, de castigat de pe urma rezultatelor financiare bune ale anului: Comitetul Executiv si Comitetul de Management vor propune, la Adunarea Generala Anuala, o valoare a dividendelor per actiune de 0.50 euro (fata de 0.30 euro de anul trecut).
       
Prin introducerea Lufthansa Private Jet Service, Lufthansa a inregistrat o crestere cu 20 la suta a numarul pasagerilor care zboara la clasa intai in 2005 fata de anul anterior.
       
Presedintele Lufthansa a spus ca incepand cu data de 3 aprilie, Lufthansa va oferi zboruri retur catre toate destinatiile europene la un pret extrem de atractiv: 99 de euro, inclusiv taxele de aeroport.        
       
"Ne vom orienta mult mai activ catre destinatiile europene in acest an", a precizat Mayrhuber.
       
Acesta considera ca efectele fuziunii dintre Lufthansa si Swiss Air sunt mult mai rapide decat era initial preconizat, transportatorul elvetian urmand sa revina pe profit in 2007.
       
In 2005, Lufthansa a inregistrat un venit de 18,1 miliarde de euro, cu 6,5 la suta mai mult decat in 2004. Liniile aeriene ale grupului si-au crescut veniturile din trafic cu opt la suta, ajungand la 13,9 miliarde de euro.         Strategia de vanzari a ridicat semnificativ nivelul transportului de calatori ( in crestere cu 3,5 la suta) si cargo ( in crestere cu 10,8 la suta).
       
In 2005 cheltuielile operationale au totalizat 19 miliarde de euro si au fost cu 6,5 la suta mai mari decat in 2004. Cresterea anuala a avut ca principala cauza cresterea dramatica a pretului kerosenului. Costurile combustibililor au explodat atingand cifra record de 2,7 miliarde de euro, cu 843 milioane de euro sau cu 46,3 la suta mai mult decat in 2004. Estimarile preturilor combustibililor au dus la economii de 278 milioane de euro.