Producatorul de motociclete Harley-Davidson va deschide in curand un magazin in Beijing, aceasta fiind prima reprezentanta din China in cei 50 de ani de istorie a companiei, titreaza BBCNews.
In fapt, acest magazin va functiona precum un dealer si va deschis nu mai devreme de luna aprilie, in cadrul caruia vor fi angajati 14 salariati.

"Clientii vor intelege si aprecia ceea ce noi numim stilul Harley-Davidson," a declarat David Foley, cel care conduce afacerile companiei in China.

Producatorul de motociclete Harley-Davidson a raportat un profit pentru anul trecut in crestere cu 8%.

Astfel, producatorul american confirma trendul ascendent de evolutie a vanzarilor generat indeosebi de sporirea incasarilor de pe pietele internationale.

Oficialii Harley-Davidson au anuntat pentru anul 2005 un profit net de aproxiamtiv 959 de milioane de dolari, fata de 890 de milioane cat se inregistrase cu un an in urma.

Aceasta crestere record a vanzarilor celui mai profitabil producator de motociclete din lume a fost impulsionata de volumul tot mai mare de unitati vandute in afara exteriorul Statelor Unite. Astfel, vanzarile la nivel global au sporit cu 13 procente in al patrulea trimestru, in timp ce in Statele Unite rata de crestere a fost de doar 3 puncte procentuale.

Estimam ca nivelul vanzarilor va ramane la un nivel foarte ridicat si in viitor, iar targetul de vanzari pentru Harley-Davidson va fi anul de acesta de aproximativ 350.000 de unitati, a declarat Jim Ziemer, directorul executiv de la Harley.

Cel mai important moment din istoria celor de la Harley a fost cel din 1981, cand conducerea companiei a hotarat crearea brandului Harley Davidson, urmat de listarea la bursa a actiunilor companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri