Pentru a atrage un numar mai mare de clienti, Citigroup a lansat un program de servicii bancare online ce includ majorarea ratelor dobanzilor practicate, informeaza Reuters. Citigroup, cea mai mare institutie bancara din Statele Unite, urmareste, practic, sa castige un avantaj competitiv in fata rivalilor din sectorul de profil, precum divizia HSBC a companiei HSBC Holding si divizia ING Direct a grupului ING.
Serviciile bancare prin Internet sunt privite ca sursa importanta de atragere a unor noi clienti, dar si de eficientizare a activitatii intreprinse cu clientii existenti, care prefera sa realizeze operatiuni bancare pe mai multe canale.

In cazul in care clientul isi constituie un cont de economii online in cadrul Citibank, randamentul asociat acestuia se ridica la nivelul de 4,5%.

In plus, banca nu impune un nivel minim al soldului, iar in unele situatii clientii sunt scutiti de plata taxelor lunare, cu conditia ca acestia sa deschida un cont atasat, unde este depusa dobanda.
Pentru a beneficia de serviciul bancar prin Internet, clientii care detin un cont curent la Citibank pot inainta o cerere online pentru Citibank Direct. Suma maxima ce poate fi depusa in contul respectiv se ridica la 250.000 de dolari. Este stiut faptul ca Citigroup este recunoscuta ca lider mondial in domeniul crearii de noi produse bancare pentru clientii sai, avand la activ peste 80 de produse de gestionare a lichiditatilor, utilizate in sucursalele sale din toata lumea.