Deal-ul este evaluat la 9 miliarde de dolari potrivit surselor apropiate situatiei, citate de Wall Street Journal.

Nestle a castigat licitatia organizata si i-a depasit pe rivalii de la Danone si Mead Johnson Nutrition.

Compania este lidera pe segmentul de lactate pentru copii, cu o cota de 17% dintr-o piata care a valorat 27 de miliarde de dolari in 2010, urmata de Mead Johnson cu 15% si Danone cu 13 procente.

Citeste si:

Ca sa obtina aprobarea pentru a cumpara divizia de produse pentru copii de la Pfizer, Nestle ar putea fi obligata de organismele de reglementare concurentiala sa renunte la unele divizii din pietele unde are pozitie dominanta.

Afacerea cu produse nutritionale a celor de la Pfizer a inregistrat venituri de 2,1 miliarde de dolari in 2011, cu 15% mai mult fata de anul precedent.

Compania farmaceutica incearca sa scape la unele divizii pentru a se concentra pe sectorul de producere a medicamentelor, unde gradul de competitivitate a crescut. In august 2010 ea a vandut Capsugel pentru 2,4 miliarde dolari firmei de private-equity KKR & Co.