"Putem asigura locurile de munca pe termen lung si crea noi posturi daca reorganizam partea administrativa si acceptam reduceri de slujbe acum", a spus directorul general, Christoph Franz.

Lufthansa s-a descurcat mai bine in timpul crizei decat concurentii Air France-KLM si British Airways, dar Franz afirma ca operatorul german trebuie sa scada radical costurile pentru a ramane competitiv, precizeaza Mediafax.

Seful Lufthansa a promis sa imbunatateasca rezultatele cu 1,5 miliarde de euro pana la sfarsitul anului 2014, chiar daca marjele sunt sub presiune din cauza preturilor combustibilului, economiei slabe din Europa, dar si concurentei dure din partea companiilor low-cost si operatorilor din Orientul Mijlociu.

Citeste si:

O treime din aceste economii urmeaza sa fie asigurate prin reducerea costurilor cu personalul.

Anuntul vine dupa ce Lufthansa a raportat, miercuri, dublarea pierderii operationale pentru primul trimestru, la 381 milioane de euro. Analistii se asteptau la un rezultat negativ de numai 289 milioane de euro.