General Motors (GM) a obtinut in primul trimestru un profit net de 1 miliard dolari, peste asteptarile analistilor, dar in scadere de la 3,15 miliarde dolari in aceeasi perioada a anului trecut, cand a avut un castig exceptional de 1,5 miliarde dolari din vanzarea unor participatii la Delphi si Ally.
Veniturile producatorului auto american au urcat cu 4,4%, de la 36,2 miliarde de dolari la 37,8 miliarde de dolari.

Actiunile GM au urcat cu 3,1% in urma informatiilor, la 23,64 dolari pe unitate.

GM anticipeaza ca rezultatele operatiunilor nord-americane din trimestrul al doilea si cel de-al treilea vor fi in mare parte similare cu cele din primele trei luni ale anului, potrivit Mediafax.

"Asistam in mod clar o imbunatatire a conditiilor economice in Statele Unite. Este o imbunatatire modesta a indicatorilor fundamentali, care nu va fi in mod sigur liniara", a declarat directorul Financiar Dan Ammann.

Rezultatele din primul trimestru au inregistrat un impact de 800 de milioane de dolari din cauza majorarii preturilor vehiculelor si a stimulentelor mai mici oferite de grup cumparatorilor.

GM a oferit clientilor stimulente generoase in 2011, pentru cresterea vanzarilor, dar in acest an nu a mai aplicat aceasta strategie.

Profitul pe actiune a fost de 60 de centi, dar excluzand elementele exceptionale, legate de amortizarea fondului comercial in Europa, acest profit a fost de 93 de centi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri