China, cea mai mare economie din Asia, face eforturi considerabile pentru a-si asigura cresterea economica din acest an.
Pentru a atinge tinta stabilita, reprezentantii chinezi vor sa stimuleze consumul intern prin acordarea de subventii. Tinta lor din acest an este o majorare a consumului cu 21,3 miliarde dolari, potrivit Business Insider.

Subventiile acordate sunt in valoare de 4,1 miliarde dolari si vor intra in vigoare incepand cu 1 iunie. Mai mult de 3 miliarde de dolari din aceasta suma va fi acordata produselor electrocasnice eficiente din punct de vedere energetic, precum televizoare LCD, aparate de aer conditionat, frigidere si masini de spalat.

Potrivit regulamentelor, pentru orice televizor LCD achizitionat statul chinez suporta intre 55 si 63 de dolari din pretul produsului, iar in cazul aparatelor de aer conditionat, subventiile se situeaza intre 28 si 63 de dolari, in functie de gradul de eficienta al consumului energetic al produsului, noteaza Wall-Street Journal.

Din cele 4 miliarde de dolari acordati, mai putin de un sfert (950 de milioane de dolari) se vor indrepta catre achizitionarea de autoturisme cu consum redus de carburant.

Masura se aplica doar bunurilor care sunt produse in China, au declarat oficialii chinezi. Ultimul val de subventii pentru stimularea consumului intern au fost acordate in perioada 2009-2010, iar rezultatul a fost o cresterea a productiei de automobile cu 120%, iar a electrocasnicelor cu 90 de procente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri