Astfel, volumele vandute au scazut cu 2,6% in Europa, in timp ce marjele operationale s-au depreciat cu peste 200 de puncte de baza, la nivel european, ajungand de la peste 14%, in prima jumatate din 2011, la sub 12% in S1 2012.

„Mediul de consum a devenit cu siguranta mai dificil in Europa, in special in sudul Europei, in prima jumatate a acestui an. In cadrul Danone, am actionat rapid pentru gestionarea acestei noi situatii conform prioritatilor noastre strategice: intarirea marcilor noastre si generarea de crestere durabila si profitabila”, a spus Franck Riboud, presedintele Danone.

La nivel de grup, Danone a reusit sa isi creasca vanzarile.

Citeste si:

Cresterea organica a vanzarilor in prima jumatate a anului se situeaza la aproape 6%, in linie cu obiectivele pe intregul an. „Pe pietele emergente, crestem in continuare intr-un ritm accelerat si ne extindem prezenta, asa cum s-a intamplat recent in Maroc si India”, a mai comentat Riboud.

Vanzarile companiei au crescut cu aproape 6% in primul semestru in special ca urmare a pietelor emergente. Marja operationala a scazut cu 61 de puncte de baza, la 13,85%, in timp ce profitul net per actiune s-a majorat cu 4,7%.