Compania a raportat cresteri ale cifrei de afaceri in patru din cele cinci segmente de baza.

Pe plan global, P&G si-a consolidat sau si-a marit cota de piata in segmente de activitate care reprezinta peste 45% din cifra de afaceri. In Statelor Unite ale Americii, P&G si-a crescut cota de piata in categorii de produse care reprezinta peste 60% din cifra de afaceri.

„Rezultatele inregistrate in aceasta perioada creeaza conditii favorabile pentru atingerea obiectivelor anului financiar in curs” a declarat Bob McDonald, director executiv general si presedinte al consiliului de administratie. „Continuam sa ne concentram asupra obiectivelor de crestere a veniturilor in conditii de imbunatatire a eficientei si reducerii costurilor. Suntem convinsi ca aceasta strategie ne va permite sa crestem valoarea afacerii, atat pe termen scurt cat si pe termen lung” , a mai spus McDonald.

Citeste si:

Profitul net pe actiune din activitatea de baza a companiei a crescut cu 5%, in timp ce marja bruta din activitatea de baza a crescut cu 80 de puncte procentuale, datorita cresterii preturilor si a reducerii costurilor de productie.

Cheltuielile administrative aferente activitatii de baza ca procent al cifrei de afaceri au scazut cu 10 puncte procentuale. Profitul operational din activitatea de baza a companiei a crescut cu 1%