Controversata campanie "Go Home" a facut doar 11 imigranti clandestini sa paraseasca Marea Britanie, iar doua treimi dintre mesajele text primite de autoritati au fost farse.

Criticat puternic si in final ingropat de guvern, proiectul pilot a avut doua camionete care circulau prin mai multe cartiere din Londra cu o populatie straina puternica in timpul verii. Un panou gigant a fost postat pe aceste vehicule cerandu-le imigrantilor clandestini sa paraseasca tara, scrie Mediafax.

"In Marea Britanie in mod ilegal? Intorceti-va acasa sau riscati sa fiti arestati", transmitea afisul ce arata o pereche de catuse si le cerea imigrantilor clandestini sa trimita un mesaj text cu "HOME" (casa) la un numar de telefon.
Rezultatul, Ministerul de Interne a primit in total 1.561 de mesaje, dintre care 1.034 s-au dovedit a fi false, conform raportului.

In final, 11 persoane au parasit tara in urma unei campanii care a costat 9.740 de lire (11.300 de euro) si a provocat reactii dure chiar si in cadrul guvernului, ministrul liberal-democrat al Comertului Vince Cable denuntand o initiativa "stupida si jignitoare".

Guvernul britanic, "deloc convins de rezultate" a anuntat saptamanile trecute ca renunta sa recurga la o astfel de campanie la scara nationala.

"Campania a fost o eroare de judecata rusinoasa din partea Theresei May", ministrul de Interne, a declarat deputata laburista Yvette Cooper.

Secretarul de Stat pentru Imigrare, Mark Harper, a aparat bilantul guvernului, declarand ca cei 60 de imigranti ilegali care au plecat - inclusiv cei care au fost incurajati de aceleasi afise publicate in presa - vor permite contribuabililor sa economiseasca 830.000 de lire (968.000 de euro), in conditiile in care fiecare expulzare costa aproximativ 15.000 de lire (17.500 de euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri