Informatia a fost publicata initial de cotidianul prochinez din Hong Kong Wen Wei Po si preluata de Straits Times la 24 decembrie.
Acesta sustine ca executarea, denumita "quan jue", a durat cel putin o ora si a fost supravegheata personal de liderul nord-coreean, Kim Jong-un, noteaza Mediafax.
In timp ce informatiile nu pot fi confirmate din surse independente, unii sustin ca sursa lor "a actionat ca o portavoce a Partidului Comunist Chinez, in timp ce altii s-au intrebat daca nu cumva tara se foloseste de acest ziar pentru a raspandi propaganda impotriva Coreei de Nord.
"Informatiile oripilante descriu brutalitatea tanarului lider nord-coreean. Faptul ca acestea au aparut intr-un ziar controlat de Beijing arata ca Chinei nu ii mai pasa de relatiile cu regimul Kim", afirma The Straits Times.
Acesta sustine ca acuzatiile oficiale de tradare impotriva lui Jang au implicat China de trei ori.
Jang Song-thaek, unchiul prin alianta al tanarului lider Kim Jong-un, a fost arestat, judecat in cadrul unui proces expres si executat la 12 decembrie, fiind acuzat de complot si coruptie.