Localul Dumb Starbucks, deschis pe 8 februarie in cartierul Los Feliz, foloseste logo-ul companiei si arata aproape identic cu o cafenea Starbucks, cu exceptie cuvantului "dumb", care este de asemenea folosit in denumirea produselor, "Dumb Iced Coffee", "Dumb Iced Expresso", "Dumb Brewed Coffee" sau "Dumb Frappuccino".

starbucks

Sursa foto: twitter.com/dumbstarbucks

Mai mult, localul Dumb Starbucks, cu doi angajati, ofera gratuit cafea in weekend, la care s-au inghesuit zeci de oameni. Amber, unul dintre barmani, a declarat ca este legal sa foloseasca logo-ului oficial al lantului de cafenele pentru ca este doar o parodie. Chiar si asa, nu se stie inca cine este proprietarul cafenelei-parodie.

Citeste si:

Angajatii localului au fost o lista cu intrebari care lamuresc curiozitatile clientilor. Astfel, Dumb Starbucks nu este afiliat grupului Starbucks Corporation, "pur si simplu le folosim numele si logo-ul in scopuri comerciale", noteaza angajatii, care se apara prin invocarea legii parodiei, potrivit Daily Mail.

In plus, ei spun ca Dumb Stabucks functioneaza intr-adevar ca o afacere si ca "prin lege, magazinul nostru de cafea este de fapt o galerie de arta, iar cafeaua pe care o cumperi este considerata arta", mai apare in explicatiile de pe lista.

Purtatorul de cuvant Starbucks, Megan Adams, a declarat pentru Wall Street Journal ca compania nu are nimic de-a face cu noul magazin. "Este evident ca nu e Starbucks", a spus Adams, potrivit careia compania va verifica daca intr-adevar folosirea logo-ului este legala.

Sursa foto: twitter.com/dumbstarbucks