Un local deschis in Los Angeles parodiaza lantul de cafenele Starbucks prin denumirea "Dumb Starbucks" (Starbucks prost), ceea ce a generat deja reactii in social media, scrie Business Insider.

Localul Dumb Starbucks, deschis pe 8 februarie in cartierul Los Feliz, foloseste logo-ul companiei si arata aproape identic cu o cafenea Starbucks, cu exceptie cuvantului "dumb", care este de asemenea folosit in denumirea produselor, "Dumb Iced Coffee", "Dumb Iced Expresso", "Dumb Brewed Coffee" sau "Dumb Frappuccino".

starbucks

Sursa foto: twitter.com/dumbstarbucks

Mai mult, localul Dumb Starbucks, cu doi angajati, ofera gratuit cafea in weekend, la care s-au inghesuit zeci de oameni. Amber, unul dintre barmani, a declarat ca este legal sa foloseasca logo-ului oficial al lantului de cafenele pentru ca este doar o parodie. Chiar si asa, nu se stie inca cine este proprietarul cafenelei-parodie.

Angajatii localului au fost o lista cu intrebari care lamuresc curiozitatile clientilor. Astfel, Dumb Starbucks nu este afiliat grupului Starbucks Corporation, "pur si simplu le folosim numele si logo-ul in scopuri comerciale", noteaza angajatii, care se apara prin invocarea legii parodiei, potrivit Daily Mail.

In plus, ei spun ca Dumb Stabucks functioneaza intr-adevar ca o afacere si ca "prin lege, magazinul nostru de cafea este de fapt o galerie de arta, iar cafeaua pe care o cumperi este considerata arta", mai apare in explicatiile de pe lista.

Purtatorul de cuvant Starbucks, Megan Adams, a declarat pentru Wall Street Journal ca compania nu are nimic de-a face cu noul magazin. "Este evident ca nu e Starbucks", a spus Adams, potrivit careia compania va verifica daca intr-adevar folosirea logo-ului este legala.

Sursa foto: twitter.com/dumbstarbucks

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri