La sfarsitul lunii iunie 2006 numarul de utilizatori de servicii de telefonie mobila din Rusia a ajuns la 140.220.000 persoane, adica cu 42,6 milioane persoane mai mult decat in luna iunie 2005 si cu 2,8 milioane mai mult comparativ cu luna mai a acestui an.
Firma mentioneaza informeaza ca in luna iunie 2006 erau 96,6 cartele SIM la fiecare 100 de rusi, comparativ cu 94,7 cartele SIM la 100 de locuitori in luna mai a acestui an, potrivit unui studiu de piata realizat de firma de consultanta ACM-Consulting si publicat de RIA Novosti, informeaza Rompres.

In topul oraselor, capitala Moscova numara 24.926.428 utilizatori de servicii de telefonie mobila, comparativ cu 24.519.127 utilizatori in luna mai. Rata de penetrare a telefoniei mobile in capitala rusa era in luna iunie de 146,8%, comparativ cu 144,4% in luna precedenta. Pe locul secund se situeaza Sankt Petersburg, oras care in luna iunie 2006 numara 8.108.471 utilizatori de servicii de telefonie mobila, fiind vorba de un raport de 127,9 cartele SIM pentru fiecare 100 de locuitori.

In topul operatorilor, grupul MTS ocupa pozitia de lider cu 66.684.562 utilizatori in luna iunie 2006, urmat de principalul rival Vympelcom, care opereaza sub brandul BeeLine, cu 50.821.963 utilizatori. Pozitia a treia era detinuta de Megafon cu 26.017.089 utilizatori. Procentual, la data de 30 iunie 2006 piata rusa de telefonie mobila era controlata in proportie de 34,3% de MTS, urmat de Vympelcom cu 33,5% si Megafon cu o cota de piata de 18,5%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri