Acest succes a derminat si alti producatori atat de bauturi cat si de alimente sa investeasca in produse sub forma de capsule. Astfel, compania Keurig, ce detine 85% din piata cafelei sub forma de capsule din SUA, estimata la 2,7 mld. dolari, a semnat un acord cu un producator pentru a realiza supa sub forma de capsula.

De asemenea, Nestle, care domina segmentul cafelei sub forma de capsule in Europa cu brandul Nespresso, a folosit aceeasi tehnologie in cazul ceaiurilor, lansand anul trecut brandul Special T in Japonia.

Mai mult, gigantul Coca-Cola a anuntat saptamana aceasta ca isi va majora participatia in cadrul Keurig de la 10% pana la 16%. Coca-Cola a investit 1,25 mld. dolari si a semnat un contract cu o durata de zece ani pentru a-si plasa brandurile in noile aparate de bauturi racoritoare pe care Keurig le va lansa in perioada urmatoare.

Citeste si:

La randul sau, PepsiCo detine 7% din actiunile unui producator european de aparate de cafea pentru consumul casnic, Bevyz Global, care urmeaza sa intre pe piata americana.

Romania ocupa locul 30 intr-un clasament al tarilor in functie de consumul de cafea, cu doar jumatate de ceasca de cafea consumata pe zi, arata datele Euromonitor. Astfel, consumul local este net inferior olandezilor, care consuma zilnic doua cesti si jumatate de cafea. Exista insa tari in care consumul este si mai redus, in aceasta categorie intrand Brazilia, Columbia, Marea Britanie, Turcia sau Italia.

O singura tara consuma mai multa cafea decat SUA, Marea Britanie, Spania si Franta impreuna

O singura tara consuma mai multa cafea decat SUA, Marea Britanie,...

Romania importa anual 40.000 tone de cafea, cu o valoare totala de 100 milioane de dolari.

Sursa foto: Cafea, Shutterstock.com