Veniturile de pe segmentul bancar corporativ si de investitii s-au marit cu 26%, pana la 1,72 miliarde dolari, in vreme ce veniturile de la consumatori au crescut pana la 3,17 miliarde dolari, respectiv cu 10% mai mult decat la sfarsitul primului semestru din 2005. Citigroup a avut o rata a veniturilor pe actiune (return on equity - ROE) de 18,6% dupa al doilea trimestru al acestui an.

"In al doilea trimestru, am obtinut al doilea cel mai mare venit din operatiuni curente, in conditiile in care am inregistrat progrese semnificative cu initiativele noastre strategice. Am adaugat un numar record de sucursale pentru consumatori in acest trimestru, ajungand la un numar total de 508 sucursale. Am deschis, de asemenea, unitati bancare pe segmentul bancar corporativ si de investitii la Kuwait si Dubai. Rezultatele serviciului nostru nou lansat, Citibank e-savings, au fost extraordinare, cu 4,2 miliarde dolari de depozite de la lansarea sa in urma cu trei luni - circa doua treimi reprezentand bani noi pentru Citigroup", a spus presedintele si directorul executiv al Citigroup, Charles Prince.

Pe segmentul de consumatori internationali, extinderea solida a francizei a dus la cresterea cu 12% a veniturilor, a mai spus Prince, care a adaugat ca pe segmentul bancar corporativ si de investitii, rezultatele au fost foarte bune in ciuda dificultatilor datorate pietelor emergente.

Citeste si:

Citigroup a deschis 270 noi sucursale in intreaga lume, din care 74 in Statele Unite ale Americii, ajungand in total la 508 sucursale pe plan international (110 in SUA). Investitiile permanente din cel de-al doilea trimestru a dus la extinderea retelei.

Citibank a deschis, in al doilea trimestru, 44 de unitati in Mexic, 12 in Brazil, 11 in Turcia si 6 in Rusia. CitiFinancial a deschis 32 de unitati in India, 24 in Mexico, 15 in Polonia si 12 in Coreea.