Profitul anuntat de companie este de 1,84 de miliarde de dolari pentru perioada martie-mai, fata de 1,72 miliarde pentru aceeasi perioada in anul trecut. Pretul pentru o actiune a crescut in acest interval de la 72 la 78 de centi. Daca se exclud castigurile obtinute de pe urma scoaterii la bursa a companiei turcesti de imbuteliere a Coca-Cola, pretul unei actiuni se plaseaza la 74 de centi.

Aceasta cifra depaseste cu doi centi asteptarile de pe Wall Street. Cifra de afaceri pentru al doilea trimestru a crescut de la 6,31 de miliarde pana la 6,48, foarte aproape de asteptarile analistilor. Castigurile mari sunt puse mai ales pe seama lansarii unor noi produse, de exemplu bautura energizanta pentru sportivi PowerAde sau apa imbuteliata Dasani.

Alte produse lansate anul acesta de cea mai mare companie de bauturi racoritoare sunt Coke Blak, care adauga aroma de cafea la bautura cola, sau apa aromatizata Dasani.

Noile marci sunt menite sa raspunda cresterii cererii de bauturi energizante si apa imbuteliata. Anul acesta, actiunile Coca-Cola au crescut cu 6%, in vreme ce valoarea actiunilor rivalului PepsiCo este mai mare cu 5,4% in 2006 fata de 2005.