Nestle, una dintre cele mai mari companii din industria bunurilor de larg consum, a lansat recent programul Iron Man prin care consumatorii isi vor putea personaliza produsele in functie de vitaminele si mineralele de care au nevoie, scrie Businessweek.

Nestle, care a investit miliarde de dolari in masinile de cafea Nespresso, intentioneaza sa furnizeze pe viitor aportul de vitamine si minerale necesar consumatorilor printr-un aparat similar. Prin intermediul programului Iron Man, Nestle lucreaza la o serie de instrumente prin care analizeaza si masoara nivelul unor nutrienti si ofera produse “croite” pe baza nevoilor fiecarui individ.

Iron Man a fost lansat in urma cu un an si face parte din strategia companiei de a trata anumite afectiuni prin intermediul alimentelor si bauturilor din portofoliul sau. Peste 110 oameni de stiinta lucreaza in cadrul unor proiecte prin care se urmareste identificarea surselor obezitatii si gasirea unor legaturi intre deficienta de vitamine si anumite boli precum diabetul sau cancerul. “Iron Man reprezinta o analiza a lipsurilor din dieta noastra, si ofera un produs, croit dupa nevoile noastre, care sa faca diferenta. In trecut mancarea era strict mancare. Mergem in alta directie”, spune un reprezentant Nestle.

Compania ofera deja produse pentru bolnavii de Alzheimer, divizia de nutritie inregistrand vanzari de 11 mld. dolari. Potrivit Nestle, era alimentelor personalizate se afla la o distanta de cel putin zece ani. Rezultatul final asteptat de gigantul FMCG este crearea unor tonomate care sa ofere produse si suplimente alimentare realizate dupa nevoia clientului. Nutrientii ar putea fi livrati sub forma unui praf intr-o capsula.

Industria vitaminelor si suplimentelor minerale a fost evaluata anul trecut la valoarea de 25 de miliarde de dolari, doar jumatate dintre americani consumand astfel de produse, arata datele Euromonitor.

Sursa foto: Alimente personalizate, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri