Multi comercianti germani au vrut sa profite de parcursul bun al propriei nationale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-si creste vanzarile, dar ultimul meci, scor 7-1, in semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang in ceea ce priveste profitul, dar si relatiile cu clientii.

Publicatia Der Westen a prezentat mai multe situatii neobisnuite inregistrate dupa victoria la scor a "nationalmannschaft". Astfel, magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis inaintea competitiei o reducere a pretului produselor cu 5 la suta pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Pana in semifinale nu au fost probleme, chiar si in cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor.

Insa scorul de 7-1 inregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci si pentru magazinul respectiv. Clientii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de oferta si au constat, cu surprindere, ca preturile fusesera crescute, chiar si cu 20 la suta. Ei si-au manifestat nemultumirea pe pagina de facebook a companiei si pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preturile dinaintea si dupa partida de marti, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a functionat intreaga zi de miercuri.

Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la suta pentru fiecare gol diferenta de scor. Se puteau face comenzi pana a doua zi la ora 23.59, insa site-ul nu a putut fi accesat, iar la relatii cu clientii nu a raspuns nimeni, toata ziua de miercuri, scrie Mediafax.

Lantul de magazine de panificatie Busch le-a oferit clientilor o chifla gratuita pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depasit capacitatea acestor comercianti, dar ei au gasit repede o solutie pentru a nu-i nemultumi pe clienti, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumparaturi.

Un local a promis o bautura gratuita pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea initiativei: sapte goluri - sapte bauturi pentru cei 300 de clienti aflati in braserie la acea ora.

Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a pretului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de nationala lui Joachim Low in semifinala CM cu Brazilia, astfel ca discountul a devenit de 77 de euro dupa scorul de 7-1.

Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplica la sase categorii de bilete pentru intregul week-end, cu preturi normale cuprinse intre 265 si 515 euro, si pentru doua categorii de bilete pentru duminica, ziua cursei, cu preturi de 245 si 295 de euro.

Germania a invins, marti, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, in prima semifinala a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe initiatorul campaniei, a comentat sursa citata.

Jorn Teske, seful Departamentului de marketing, a recunoscut ca nu se astepta la sapte goluri, mai ales ca din oferta fusesera excluse golurile marcate din penalti. Cu toate acestea, campania continua urmand a exprira in aceasta seara, pentru ca valabilitatea ei a fost stabilita initial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania. Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola "Germania castiga".Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc intre 18 si 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri