Carrefour a inregistrat in primele sase luni vanzari de 35,9 miliarde euro, cu 4,3% mai mari fata de perioada similara din 2013, cea mai mare rata de crestere organica din 5 ani, grupul francez aratand ca in Europa vanzarile au urcat in Spania, Belgia si Romania si au fost stabile in restul tarilor, scrie Mediafax.

Carrefour noteaza ca vanzarile din Europa au crescut organic cu 1,1%, cu evolutii pozitive atat pe piata franceza, cat si in Spania, Belgia si Romania. Pe pietele emergente, veniturile au inregistrat de asemenea crestere, de 11,2%, datorita performantelor bune ale operatiunilor din Argentina si Brazilia. In Asia evolutia a fost stabila.

In perioada analizata, grupul a investit 818 milioane euro in extinderea si modernizarea retelelor de magazine si a semnat acorduri pentru achizitia a 800 de magazine DIA din Franta si a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei.

In Romania, grupul Carrefour detine 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 6 magazine de proximitate Contact si un magazin online. Anul trecut, vanzarile companiei pe piata romaneasca au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.

Sursa foto: Carrefour, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri