Venitul net a crescut la 834.1 milioane de dolari adica 67 de centi pe actiune, de la suma de 530.4 milioane de euro si 42 de centi pe actiune, anul trecut.
Un impact l-a avut Campionatul Mondial de Fotbal, si mai ales vinderea Big Mac-ului la promotie, in Germania.

Actiunile McDonald's, care opereaza mai bine de 31.900 de restaurante in 118 tari, au crescut de la 14 centi la 34.84 de dolari, ieri, la bursa din New York. Cresterea de capital a fost de 3.3% in acest an.

McDonald's a vandut 5 milioane de actiuni ale Chipotle in cel de-al doilea trimestru. Chipotle a fost scos pe piata in ianuarie si a fost preluat de catre McDonald's din 1998. Vanzarile in restaurantele europene, deschise in ultimele 13 luni, au crescut cu 6.3%. Pentru Europa, McDonald's este cel de-al doilea lant de restaurante, in ceea ce priveste veniturile.

McDonald's a fost sponsor oficial al Cupei Mondiale timp de patru competitii consecutive si a semnat o continuare a sponsorizarii si pentru urmatoarele doua, din 2010 si 2014. Luna trecuta, in Germania, vanzarile la mancare au fost printre cele mai ridicate, germanii fiind beneficiarii a doua miliarde de euro (2.5 miliarde de dolari) pentru piata de retail. In cel de-al doilea semestru al anului 2005, profitul a scazut cu 10%, reducand venitul net cu 9 centi pe actiune.