Asa numitul incarcator hidrant de pe aeroportul din Viena este de trei ori mai mare decat cele din alte aeroporturi, afirma Austrian Airlines, intr-un comunicat. Grupul considera ca o reducere la un "nivel rezonabil" va duce la economii de cel putin 2 milioane euro.
Austrian Airlines sustine ca OMV furnizeaza doar jumatate din kerosenul necesar, cu toate ca are capacitatea de a satisface toate cererile de combustibil. in aceasta situatie Grupul Austrian Airlines se vede obligat sa cumpere combustibil de la alte companii -ExxonMobil, BP, Shell, Agip si Total - care, insa, achizitioneaza acest combustibil de la OMV.
In opinia sursei citate, folosirea unor astfel de "companii intermediare" nu numai ca duce la cresterea pretului la combustibilul pentru avioane, ci da si o impresie de falsa concurenta.
Austrian Airlines estimeaza ca pierderile totale sunt de 35 milioane euro pe an. Grupul a cerut autoritatilor din domeniul concurentei sa analizeze aceasta chestiune dupa ce au existat cateva incercari esuate de a obtine o cooperare la "cel mai inalt nivel", afirma sursa citata. "Trebuie sa depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca politica comerciala a OMV este conforma cu legea concurentei", afirma Alfred Oetsch, CEO Austrian Airlines.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: