Lantul spaniol de magazine Zara a retras miercuri de la vanzare un tricou pentru copii pe care era brodata o stea galbena, in urma valului de polemici generat din cauza asemanarii acelui detaliu vestimentar cu steaua impusa evreilor de catre nazisti, relateaza Mediafax, care citeaza AFP.

Tricoul in stil marinaresc, cu dungi albastre si albe, pe care era brodata o stea galbena cu sase colturi, a fost disponibil doar cateva ore pe site-ul magazinului online al grupului Zara. "Designul original se inspira din insignele de serif din westernurile americane, care sunt adeseori aurii si au sase colturi", a precizat un purtator de cuvant al lantului spaniol."Designul original nu are nimic de-a face cu conotatiile care i-au fost asociate", a adaugat acelasi purtator de cuvant, referindu-se la steaua galbena pe care evreii trebuiau sa o poarte in Germania si in alte tari ocupate de catre nazisti in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial si la tinutele cu dungi verticale ale prizonierilor din lagarele de concentrare.

"Intelegem faptul ca exista o anumita sensibilitate in legatura cu acest subiect si, bineinteles, ne cerem scuze in fata clientilor nostri", a adaugat aceeasi sursa.

Brandul spaniol, care face parte din grupul Inditex, a fost deja aspru criticat in 2007 pentru comercializarea unei genti pe care era brodata o svastica. Zara s-a aparat atunci spunand ca nu a remarcat svastica de pe acea geanta, care era fabricata de unul dintre furnizorii sai.

Sursa foto: captura Twitter

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri