Noua divizie, care va fi unul dintre polonii de business ai companiei americane, va oferi posibilitatea de a furniza clientilor un magazin tip “one-stop” pentru nevoile in domeniul constructiilor de drumuri. In urma unirii celor doua divizii, Toby Seay, presedintele diviziei de energie, va deveni presedintele noii divizii create, care va avea sediul in Londra. La randul sau, Peter Dawson, presedintele diviziei de infrastructura, va deveni seful de servicii corporate si CFO-ul companiei, pozitie pe care a ocupat-o anterior.

“Pietele se schimba, iar pentru noi este crucial sa ne adaptam si ca continuam sa furnizam proiecte importante pentru clientii nostri. Orasele si zonele industriale «de maine» se vor dezvolta in jurul drumurilor, aeroporturilor sau porturilor, al sistemlor de canalizare si al comunicatiilor. Noua divizie va fi capabila sa furnizeze toate aceste cerinte”, a declarat CEO-ul Bechtel, Bill Dudley.

Noul business creat va opera dupa mai multe linii de afaceri. Astfel, infrastructura va fi impartita intre regiunile Americii, Europei, Orientului Mijlociu si zona Asia Pacific. Alaturi de divizia de infrastructura se va alatura si cea hidro, care impreuna cu cea specializata in constructii civile vor furniza companiei americane acces la dezvoltari urbane, portuare, marine, poduri, hidroelectricitate, dar si catre sisteme majore de trafic hidrologic, precum canale si tunele specializate.

Citeste si:

In urma regruparii business-ului, compania americana va forma si o divizie specializata in energie, aviatie si infrastructura de transport, care se va ocupa in urmatoarea perioada de activitati nucleare si de securitate. Decizia de a uni acest portofoliu vine in incercarea grupului american de constructii de a-si consolida pozitia in ceea ce priveste portofoliul nuclear.

Bechtel, paguba de aproape 40 mil. € in bugetul tarii

Contractul semnat in 2003 cu Bechtel pentru constructia Autostrazii Transilvania a fost reziliat in primavara anului trecut, statul roman fiind obligat sa plateasca grupului american despagubiri de 37,2 milioane de euro

Contractul cu Bechtel a fost reziliat. Statul plateste 37,2 milioane de euro

Contractul cu Bechtel a fost reziliat. Statul plateste 37,2...

Proiectul autostrazii Brasov-Bors, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat in 2003 si inceput in 2004, in baza unui contract de 2,2 miliarde de euro incheiat cu Bechtel, care trebuia executat pana cel tarziu in 2012.
Pe fondul disputelor politice initiate de partidele care s-au succedat la guvernare si fara bani alocati de la buget, proiectul de 415 kilometri a fost derulat intr-un ritm lent, pana anul trecut fiind executati doar 52 de kilometri.

Contractul cu Bechtel ar urma sa fie reziliat in urmatoarele zile si verificat de Corpul de Control

Contractul cu Bechtel ar urma sa fie reziliat in urmatoarele zile...

Autostrada Transilvania, una dintre cele mai scumpe sosele din Romania

Autostrada Transilvania, mai precis tronsonul de de 54 de kilometri situat intre orasele Turda si Gilau, s-a ridicat la 1,25 miliarde de euro, de unde rezulta un cost mediu de 23 de milioane de euro pe kilometru, pana de curand cel mai ridicat cost pe kilometru din Romania.

Contractul castigat de catre americanii de la Bechtel a fost considerat unul dintre cele mai paguboase parteneriate incheiate cu un constructor din istoria tarii.

Cele mai scumpe autostrazi din Romania: Comarnic-Brasov devine cea mai costisitoare sosea de pana acum

Cele mai scumpe autostrazi din Romania: Comarnic-Brasov devine cea...