A fi vanzator Starbucks devine o meserie din ce in ce mai avantajoasa. Compania a prezentat, de curand, o lista de avantaje pe care angajatii sai le au. Printre acestea se numara cafea gratis produsa la ferma pe care compania o detine in Costa Rica, potrivit Business Inisder.

Compania Starbucks incearca sa pastreze o relatie buna cu angajatii sai, astfel incat a introdus o noua serie de avantaje pentru acestia:

Mariri de salariu

Toți angajatii din SUA, incepand de la barman si pana la superviser, vor primi mariri in ianuarie, a declarat compania. Starbucks nu a specificat cat de mari vor fi acestea, insa, potrivit Glassador, un barman castiga, in medie, 9,32 dolari per ora.

Mancare gratis

Angajatii Starbucks vor primi un produs alimentar per zi din categoria patiseriei sau a produselor gata instant, sustin angajatorii.

Dress code relaxant

Starbucks renunta la dress code-ul lor in favoarea cravatelor si esarfelor colorate, precum si a denimului negru. De altfel nici tatuajele vizibile nu vor mai fi interzise.

De altfel, Starbucks ofera beneficii de sanatate angajatilor care lucreaza mai mult de 20 de ore pe saptamana. Cu toate acesta, insa, nu e usor sa obtii un job la aceasta companie. "Anul trecut am avut 4 milioane de aplicanti, dintre care 50.000 de angajati in SUA pe pozitia de vanzator", declara un purtator de cuvand, potrivit Business Insider. Astfel, procentajul de angajare al Starbucks este de 1% din aplicantii sai.

Sursa foto: Shutterstock.com/Starbucks

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri