Apoi, jurnalistii de la Texty, un site ucrainean axat mai mult pe investigatii, au studiat arhiva de emailuri furate de hackeri si au publicat un document, intitulat „Anexa nr.1“, ce are legatura directa si cu Romania. Potrivit jurnalistilor ucraineni, „Anexa“, care ar fi redactata de stafful lui Dughin, contine o lista de tari „in care e necesara crearea unui club de elita si /sau a unui grup de influenta prin Russia Today“. „Russia Today“ este postul media finantat direct de Kremlin.

Printre tarile enumerate se regasesc state din toate colturile lumii, de la Italia pana la Argentina si de la Romania pana la Chile, iar fiecare tara are trecut in dreptul ei mai multe nume de „prieteni ai Rusiei”. Cei mai multi oameni care apar ca fiind in sfera de influenta a Kremlinului sunt din Romania, Polonia si Turcia.

Citeste articolul integral pe Adevarul.