Prima cafenea premium a fost deschisa saptamana trecuta in Seattle, compania avand in plan inaugurarea altor 100 de locatii asemanatoare in urmatorii ani. “Tot ce am facut pana acum ne-a dus in acest punct. Acesta este momentul noii generatii Starbucks. Asa va arata viitorul”, a spus Howard Schultz, CEO Starbucks.

Designerul cafenelei, Liz Muller, a combinat mai multe elemente, astfel incat rotiserie de 15.000 mp seamana cu fictiva fabrica de ciocolata a lui Willy Wonka. Publicatia The New York Times se refera la noua cafenea la “o combinatie intre un magazin, o unitate de productie si un teatru”.

Suprafata cuprinde mai multe mici cafenele, printre care pot fi observate tuburi pneumatice care transfera boabele de cafea in rasnite si silozuri de cafea.

Citeste si:

Un pachet de 150 de grame de cafea premium, macinata in unitatea din Seattle, poate ajunge la pretul de 50 de dolari. Aceste sortimente de cafea vor fi disponibile si in cele peste 1.500 de cafenele existente, cat si in noile locatii premium. Noile produse nu vor mai purta in schimb logo-ul Starbucks, ci vor avea inscriptionate litera “R” de la numele “Reserve”.

In afara de cafea, noua locatie Starbucks ofera in meniu si sortimente de pizza, sandwich-uri, salate, dulciuri si specialitati de patiserie.

Urmatoarele locatii vor fi deschise in New York si Washington.

Lantul american a bifat un nou an fiscal in crestere – 1.599 de cafenele noi si vanzari in crestere cu 6%. Veniturile companiei au crescut cu 11%, pana la 16,4 miliarde de dolari. Starbucks si-a setat un avans de 16-18% si pentru anul fiscal 2015.

Starbucks si-a asigurat ani de crestere accelerata a afacerii

Starbucks si-a asigurat ani de crestere accelerata a afacerii

Sursa foto: Starbucks