Compania Heinz a declarat ca vanzarile sale au crescut cu mai mult de 7% in al doilea trimestru al acestui an, datorita noilor produse si politicii de marketing.

Producatorul de ketchup se asteapta, de asemenea, ca veniturile sa fie cu peste 10% mai mari. In ceea ce priveste castigul per actiune, reprezentantii companiei se asteapta la o crestere cu peste 20%, informeaza NewsIn.

In medie, analistii prevad ca vanzarile companiei Heinz vor fi de 2,04 miliarde de dolari, ceea ce ar insemna o scadere fata de primul trimestru al anului. Castigurile, estimate de Reuters sunt de 54 de centi/ actiune, insemnand o majorare cu 3,8% fata de anul precedent.

Cresterile companie vin pe fondul tensiunilor cauzate de lupta pentru preluarea conducerii. Investitorul Nelson Peltz si grupul acestuia Trian Fund intentioneaza sa ocupe cinci locuri din consiliul de administratie de 12 persoane al companiei Heinz, la adunarea generala a actionarilor, saptamana viitoare.

Trian a solicitat companiei Heinz sa reduca cei 575 de milioane de dolari care reprezinta costuri anuale si sa investeasca mai mult in marketingul direct adresat clientilor, reducand cheltuielile pentru promotiile de vanzare.

Compania Heinz are un plan de reducere a costurilor cu 355 de milioane de dolari, dar a apreciat propunerea lui Train ca nerealista.

Compania Heinz a anuntat ca a incheiat vanzarea a sase dintre cele 15 fabrici pe care intentioneaza sa le vanda anul acesta ca parte a proiectului de reducere a costurilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri