Este vorba de o vestuta cu garzile britanice pe care Printul George a purtat-o in timpul unei sedinte foto realizate cu ocazia Craciunului. Astfel, in timp ce parintii din intreaga lume se inghesuiau pe eBay pentru a cumpara acest articol de imbracaminte, retailerul de imbracaminte Cath Kidston bifeaza vanzari record si anunta ca va reintroduce produsul in magazine de Anul Nou. “Vestuta purtata de Printul George nu se mai regaseste in gama noastra de produse, aceasta fiind vanduta integral. O vom reintroduce in colectia pe 2015 destinata copiilor”, a spus un purtator de cuvant al retailerului.

Poze cu printul George, publicate de Casa Regala Britanica de Craciun

Poze cu printul George, publicate de Casa Regala Britanica de Craciun

In trecut au mai existat situatii in care parintii care doreau sa isi imbrace copii cu produse similare purtate de bebelusi regali purtau adevarate “razboaie online” pentru achizitionarea unor articole, de cele mai multe ori mai scumpe decat pretul din magazine.

“Efectul George” a generat, imediat dupa nasterea bebelusului regal, o crestere de 600% a unui scutec din bumbac in care printul britanic a parasit maternitatea. Mama sa, Ducesa de Cambridge, are acelasi efect in randul pasionatelor de moda din intreaga lume.

Sursa foto: The British Monarchy