Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, a inceput sa vanda pe piata americana un nou tip de bautura, deosebit de populara in randul consumatorilor din Australia si Marea Britanie, scrie Business Insider.

“The flat white” este o bautura tip espresso preparata cu lapte, ceea ce o face atat de speciala fiind insa faptul ca se bazeaza pe o spuma foarte fina, in timp ce cantitatea de lapte folosita este mai echilibrata decat in cazul unei cafele latte. Rezultatul este o cafea foarte fina si tare. Produsul a mai fost introdus in doar cateva locatii exclusive din New York, insa ramane o necunoscuta pentru multi dintre consumatorii americani.

In schimb, pe strazile din Marea Britanie si Melbourne acest espresso este deja o bautura foarte populara in randul generatiei hipsterilor, produsul fiind introdus in meniurile Starbucks din anul 2010.

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama. In prezent, Starbucks detine pe plan local 12 cafenele. Lantul american are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscut si pentru marca proprie de cafea.

Sursa foto: Espresso, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri