Membrii programului de loializare a Starbucks vor putea comanda cafeaua preferata prin intermediul unei noi aplicatii pe mobil incepand din acest an. Detalii despre noul model de livrare vor fi facute publice in urmatoarea perioada, afirma Howard Schultz.

Potrivit CEO-ului companiei, noua aplicatie va fi lansata intrucat clientii cer mai mult confort atunci cand fac o comanda. “Ce veti vedea in urmatorii ani este o accelerare a comenzilor prin mobil si o continua migrare dinspre zona magazinelor fizice catre mobile. In mod evident exista un potential urias in acea zona si acesta este motivul pentru care vedem atat de multa activitate in jurul modalitatii de plata”, a mai spus Schultz.

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama. In prezent, Starbucks detine pe plan local 12 cafenele. Lantul american are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscut si pentru marca proprie de cafea.

Starbucks ajunge la 11 cafenele in Romania

Starbucks ajunge la 11 cafenele in Romania

Sursa foto: Starbucks, Shutterstock.com