"In sfarsit! Inca putina rabdare, (...) Charlie Hebdo va reaparea pe 25 februarie", a anuntat Laurent Léger. Anterior, saptamanalul Charlie Hebdo, care a publicat caricaturi satirice la adresa profetului Mahomed si a fost victima unui atentat terorist pe 7 ianuarie, soldat cu 12 morti, a decis sa amane aparitia urmatoarelor doua numere, intrucat angajatii sai nu se simt pregatiti, potrivit Nbcnews.com, scrie Mediafax.

Primul numar al revistei aparut dupa atentat, ce a publicat pe prima pagina o caricatura cu profetul Mahomed care plange, s-a vandut in 5 milioane de copii. In mod obisnuit, tirajul mediu al revistei franceze era de aproximativ 50.000 de copii.

In plus, acelasi numar, care in mod normal costa 3 euro, a fost vandut cu sute de dolari pe eBay pentru persoanele care nu au putut cumpara revista in format fizic. De exemplu, o persoana din Marea Britanie a cerut pentru revista 400 de lire, in timp ce in cadrul unor licitatii, revista a depasit, cu ore bune inainte de a se incheia licitatia, 500 de lire, aproximativ 1.000 de dolari. Multi speculatori sunt chiar din Franta, acestia punand pe eBay revista; se pare ca strainii se inghesuie sa liciteze.

Posturi de radio franceze difuzau declaratii ale unor persoane care au facut o noapte alba pentru a fi sigure ca obtin acest numar istoric. Mai multi clienti si-au rezervat de marti cate un exemplar la punctul de unde cumparar ziare. Numarul Charlie Hebdo, pe coperta caruia apare o caricatura cu Mahomed cu ochii in lacrimi, sub mesajul "Totul este iertat", a fost realizat de supravietuitorii atentatului care s-a soldat cu 12 morti, la sediul publicatiei. Ziarul urmeaza sa fie difuzat in peste 20 de tari si cinci limbi. De la atentatul care a bulversat tara, numarul de abonamente a "explodat".