Potrivit directorului de la Danone, acesti bani ar urma sa fie destinati in special pentru achizitii de talie mica si medie in scopul extinderii operatiunilor Danone de la 40 de tari in prezent la aproximativ 80 de tari din intrega lume, informeaza Rompres. Antoine Giscard D'Estaing a precizat ca printre pietele pe care Danone are de gand sa realizeze achizitii se numara Chile, Tunisia, Thailanda, China si Europa de Est.

Anul trecut, Danone a alocat 200 milioane euro pentru achizitii, simultan cu reorganizarea operatiunilor sale. in ciuda noului program de investitii, analistii considera ca Danone ramane ea insasi o posibila tinta pentru preluare. Danone este lider mondial in domeniul produselor lactate si al biscuitilor si al doilea producator mondial de apa minerala.

Grupul francez produce bauturi lactate fermentate in peste 50 de tari, in special din Europa si America de Nord, dar detine o cota importanta si pe pietele din America de Sud, Africa si Orientul Mijlociu. Danone a intrat pe piata romaneasca in 1997 cu produse importate, iar din luna mai 1999 a inceput productia pe plan local. in prezent, Danone are o cota de piata de peste 50% pe piata romaneasca a iaurturilor.