Compania aeriana germana Air Berlin, care ofera zboruri de cost redus, a anuntat, joi, ca a cumparat compania rivala DBA si ca a compensat o parte din pierderile inregistrate in primul semestru al acestui an.
Intelegerea celor doua companii germane, semnata in seara zilei de miercuri, va favoriza extinderea ofertelor de zbor ale Air Berlin pe piata interna.
"Ofertele DBA pentru aeroporturile din Munchen si Dusseldorf nu ar trebui subestimate", a declarat directorul executiv al Air Berlin, Joachim Hunold. El a adaugat ca Air Berlin nu ar fi reusit sa-si extinda oferta, pe aceste aeroporturi, pe cont propriu, informeaza NewsIn.

Hunorld a mai spus ca Air Berlin, care a avut un debut slab pe piata bursiera, in luna mai, a platit, pentru cumpararea DBA, o suma de peste cincizeci de milioane de euro si a adaugat ca nu a fost nevoie de o suplimentare a capitalului, pentru a plati noua achizitie.

DBA, companie aeriana cu 720 de angajati, a transportat 4,3 milioane de pasageri, cu cele 29 de avioane ale sale, in anul fiscal 2005-2006. Dupa fuziune, cele doua companii ar putea sa aiba, cumulat, aproximativ douazeci de milioane de pasageri, in cursul acestui an, au mai declarat reprezentantii companiei Air Berlin.

Acestia au mai spus ca intelegerea cu DBA nu va afecta veniturile Air Berlin si ca anticipeaza o cifra de profit semnificativa, pentru anul in curs. Air Berlin a anuntat un deficit net de 960.000 de euro, echivalentul a 1,2 milioane de dolari, pentru primul semestru al acestui an, suma mult mai mica decat cea a pierderilor de anul trecut, de 43 de miloane de euro. Vanzarile au crescut, anul acesta, pana la valoarea de peste 620 de milioane de euro, de la 545 milioane, suma inregistrata in anul 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri