In prima jumatate a anului 2006, Ipsos a generat un venit de 407,7 milioane de euro, inregistrand o crestere de 26,7%. Aceasta crestere puternica poate fi atribuita influentei pozitive a trei factori: Cu o pondere de 8,6%, cresterea organica a fost mai puternica decat cea de 7,8%, inregistrata in prima jumatate a anului 2005. Ipsos a continuat sa obtina rezultate superioare nivelului pietei, precum si celui inregistrat de majoritatea companiilor internationale de cercetare.

In al doilea rand, schimbarile efectuate in portofoliul de fuziuni au avut un impact pozitiv de 14,1%, mai ales datorita integrarii companiei MORI in UK si Irlanda, Understanding Unlimited in SUA si Camelford Graham in Canada. Performantele puternice ale acestor achizitii reflecta calitatea lor inerenta si integrarea rapida in grupul Ipsos.

In al treilea rand, efectul cursului valutar a avut de asemenea o contributie benefica de 4%.

Toate diviziile au contribuit la cresterea veniturilor grupului, incepand cu cea mai dinamica si cu cea mai importanta contributie Cercetarea de Marketing si Cercetarea de Advertising pana la sectoarele mai mici, precum Cercetarea Media. Performantele in sectorul de Sondaje de Opinie & Cercetare Sociala au fost remarcabile, inregistrand o crestere organica de 24%, partial datorita numeroaselor campanii electorale din prima jumatate a anului - in special din Canada, Italia si Mexic -, insa mai ales datorita faptului ca Ipsos si-a consolidat in mod constant activitatile pe cele mai importante piete.

Ipsos Public Affairs, brand-ul Ipsos care cuprinde activitati specializate in domeniul Afacerilor Publice, urmeaza sa devina cea de-a treia divizie care inregistreaza venituri anuale de peste 100 milioanede euro in 2006, atingand astfel masa critica necesara pentru afirmarea reputatiei si acoperirii sale la nivel mondial.

Cresteri inregistrate pe zone geografice

Achizitiile efectuate la sfarsitul anului 2005 si inceputul anului 2006 au avut un impact pozitiv asupra activitatilor grupului Ipsos in Europa si America de Nord, in timp ce in America Latina grupul a beneficiat de influenta pozitiva a cursului valutar.

Distributia pe zone geografice a cresterii organice este relativ similara cu aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand un ritm mai lent in Europa, in ciuda unei performante respectabile de 6%, in vreme ce cresterea a fost puternica pe pietele emergente (America Latina si Asia-Pacific, cu exceptia Japoniei). Cresterea de 10% din America de Nord este extrem de satisfacatoare. Desi activitatile in SUA si Canada vor continua sa creasca in a doua jumatate a anului, cifrele se afla la limita superioara a previziunilor noastre pentru cresterea pe intreg anul in aceasta zona.