Nestle Adriatic, filiala a Nestle Group pentru fosta Iugoslavie, a anuntat ca i-au crescut veniturile cu 37%, in primul semestru, ajungand la 176 milioane kuna, respectiv 30,9 milioane de dolari, datorita cresterii vanzarilor, informeaza NewsIn citand Seenews.

Compania a vandut, in aceasta regiune, 4.070 de tone de produse, in primul semestru al acestui an, inregistrand o crestere cu 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut, declara reprezentantii companiei Nestle Adriatic. Vanzarile companiei, in Croatia, au atins nivelul de 80 de milioane de kuna, crescand cu 10%, fata de primul semestru al anului 2005. in aceasta tara au fost vandute, in primul semestru, 1.570 de tone de produse.

"Avand ca baza rezultatele primului semestru al acestui an, Nestle Adriatic intentioneaza sa creasca cu 30%, in total, in anul 2006, deoarece se fac investitii pentru pastrarea si dezvoltarea productiei, la fel ca si investitii pentru imbunatatirea distributiei", au declarat reprezentantii companiei.

Nestle Adriatic desfasoara operatiuni in Croatia, Macedonia, Bosnia si Hertegovina, Serbia si Muntenegru. Cota de piata pe care compania o detine in Croatia, pentru cafea instant, este de 50%, iar in Serbia si Muntenegru, de peste 70%. Compania mai produce si dulciuri, supe instant, bauturi pe baza de cacao, mincare pentru bebelusi si cereale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri